niedziela, 16 grudnia 2012

Liebster Award




„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”
Zostałam nominowana przez Chesire. Dziękuje :)



1. Co skłoniło cię do założenia bloga?
Od dłuższego czasu słuchając muzyki, oglądając teledyski lub filmy, lubiłam powiedzieć: „to jest dobre”, czy „to do niczego się nie nadaje”. Znajomym i rodzicom lubiłam ”poopowiadać” o nowych odkryciach muzycznych, czy filmie, który zrobił na mnie wielkie wrażenie. W końcu postanowiłam spróbować i założyłam bloga, by i inni przeczytali moje opinie.
2. Jakie są twoje zainteresowania? Co lubisz, a za czym nie przepadasz?
Kocham muzykę. Większość czasu spędzam słuchając muzyki. Najchętniej kupiłabym sobie keyboard, gitarę basową i elektryczną, oraz perkusję i całymi dniami grała. Nie przepadam za złą muzyką, denerwuje mnie ona.
3. Ulubione zwierzątko?
Wilk. Pies. Mysz tylko na zdjęciach.
4. Jaki jest twój stosunek do Hello Kitty? Co sądzisz o manii na punkcie ,,kociej marki"?
Nie interesuje się Hello Kitty.
5. Ulubiony zespół, muzyka? 
MUSE! Ogólnie lubię rocka. Ale jak znajdę coś ciekawego, to i tego mogę słuchać.
6. Gdybyś miała wybór pojechałabyś do: a) Londynu; b) Seulu; c) Nowego Jorku; d) Dublina; e) Kuala Lumpur; f) Tokio?
Do Londynu, ale i odwiedziłabym Tokio.
7. Czy używałaś kiedyś japońskich hashi do zjedzenia polskiego obiadu? Czy uważasz, że jest to wykonalne?
Jasne, że próbowałam. Jest to wykonalne, jeśli nie dostanie się wielkiego kawała mięcha na obiad.
8. Masz do wyboru sushi, kimchi oraz ryż. Po co sięgnęłabyś najchętniej?
Sushi.
9. Co sądzisz o polskim rynku muzycznym? Hot czy not?
Raczej not, ale czasem pojawiają się fajne piosenki. Niestety rzadko.
10. Lubisz czekoladę? 
Tak, ale nie lubię gorzkiej, ani z jakimiś dodatkami. Po prostu sama czekolada.
11. Ulubiony dzień tygodnia?
Sobota, oczywiście.
Nominuje:
i każdy, kto czyta tego bloga :P

Pytania:

  1. Czemu akurat taka tematyka bloga?

  1. Gdyby przyszedł do ciebie ukochany muzyk i powiedział, że chce z tobą być, jak byś zareagowała? I kto by to był?

  1. Masz do wyboru trzy darmowe filmy do wybrania, jakie weźmiesz?

  1. Wolałabyś władać USA czy UK?

  1. Lody waniliowe czy czekoladowe?

  1. Ostatnia rzecz, jaką zrobisz przed końcem świata, to…?

  1. Twój znienawidzony przedmiot w szkole to?

  1. Dostajesz bilet w jedną stronę, dokąd jedziesz?

  1. Gdybyś miała założyć kolejnego bloga, o czym by był?

  1.  Twój ideał mężczyzny… jak go sobie wyobrażasz?

Na koniec, gdybyś mogła stać się jakąś sławną osobą, to kim

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz