sobota, 17 listopada 2012

MTV EMA 2012



 
MTV Ema 2012 rozdane!
Dziś dopiero mam czas, by coś o tym napisać. Nie zdziwiła mnie wygrana pana Bibera, czy Carly Rae Japsen i PSY. Jednak trzy nagrody dla Taylor Swift trochę mnie zdziwiły, no ale gratulacje i idziemy dalej. Heidi Klum, która prowadziła galę, wiele razy się przebierała

Jednak wolę przejść do mojej bardziej ulubionej kwestii. Występy na żywo. Nie obejrzałam całości, tylko do rozdania nagrody dla Najlepszego Wykonawcy Rockowego.

Występ zespołu Fun był całkiem dobry. Bardzo lubię „We are young”, ale nic nie mogło przebić dobrze wyreżyserowanego występu PSY. Zabawny pomysł, wszystko dokładnie zaplanowane.

Występ The Killers nie do końca mi się podobał. Alicja Keys i Rita Ora nie wypadły tak źle, ale osobiście preferuję występy rockowe. Jeśli chodzi o Pitbulla, wolałabym by zaprezentował „Back in Time”, bo „Don’t Stop The Party” tak sobie przypadło mi do gusty. Może kiedyś zmienię zdanie.

No i na koniec moja wisienka na torcie, występ, na który czekałam. MUSE! Uważam ich za bardzo dobry zespół koncertowy, co potwierdzają ich liczne nagrody w tej dziedzinie. „Madness” z nowej płyty The 2nd Law było oczywistym dla mnie wyborem, gdyż nowy singiel „Follow Me” nie ma nawet teledysku. MUSE wypali bardzo dobrze, okulary Bellamy’ego wyglądały super, a w aspekcie muzycznym wyszli super.

Oczywiście mogłabym ocenić występ Carly, gdyby nie problemy techniczne MTV. Przez nie przegapiłam jej występ, a chciałam posłuchać. Szkoda.

A teraz lista tych, którzy wygrali:

Najwięksi fani

Wokalistka roku

Najlepsza piosenka

Wokalista roku

Najlepszy Wykonawca Hip-Hopowy

Najlepszy Artysta - Muzyka Elektroniczna

Najlepszy występ na żywo

Najlepszy Image

Debiut roku

Najlepszy Wykonawca MTV Push

Najlepszy wykonawca alternatywny

Najlepszy Wykonawca MTV World Stage

Teledysk roku

Najlepszy wykonawca rockowy

Najlepszy Wykonawca Pop

A teraz zdjęcia:

Carly Rae Japsen

 Taylor Swift

PSY

FUN

No Doubt

MUSE

 To na teraz wszystko.
Do napisania!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz